Evlenmek İsteyen Dul Bayanların Resimli ve Fotolu ilanları

Evlenmek İsteyen Dul Bayanlar Fotoğraflı ve Resimli İlanlar 2020
Evlenmek İsteyen Dul Bayanlar Fotoğraflı ve Resimli İlanlar 2020

Evlenmek isteyen dul bayan ilanları biliyorsunuz ki sitemizde her geçen gün yükseliyor. Özellikle de İstanbul’dan Ankara’dan İzmir’den Adana’dan Diyarbakır’dan Antalya’dan ve gaziantep’ten çok fazla evlenmek isteyen dul bayan arkadaş sitemizi ziyaret ediyor. Bunun haricinde küçücük köy ve kasabalardan bile evlilik düşünen dul kadınların ilanları ile sitemiz dolup taşmaya başladı.

Fakat erkekler evlenmek isteyen dul bayanların ilanlarını kontrol ederken resimli ve fotoğraflı olanlarına daha çok dikkat ediyor. Bizlerde bu düşünerek sitemizde evlenmek isteyen dul kadınlara artık resim yükleme mecburiyeti getirdik. Yani sitemiz içerisinde bulunan bütün dul bayanlar Eğer evlenmek istiyorlarsa sitemize resim yüklemek zorunda. Bu nedenle ,evlenmek isteyen dul bayanların resmi ve fotoğrafçı ilanlarını sitemizde çok rahat bir şekilde bulabilirsiniz arkadaşlar. Karşınızdaki kadını görmeden evlenmeyin zaten😉

İlan İçindekiler »»

Dul bayanım evlenecek erkek arıyorum

Serpil

Arkadaşlar öncelikle kendimi tanıtayım başlamak istiyorum. Bundan 6 yıl önce eşinden boşanmış olan 27 yaşında bir bayanım. 2 yaşında erkek bir çocuğum var. Eski eşimle şu anda burada anlatmak istemediğim büyük bir problem nedeni ile ayrılmış olsak da çocuk yüzünden zaman zaman bir araya gelmek zorunda kalıyoruz.

Takdir edersiniz ki çocuk sadece onun çocuğu değil. Bu nedenle ben evladımın geleceği ve bazı ihtiyaçları söz konusu olduğu için o adamla arada sırada da olsa görüşmek zorunda kalıyorum. Aslen izmirliyim ve 12 yıldır İzmir’de özel bir firmada çalışıyorum. zengin dul bir bayan değilim ama çok şükür kendi ayaklarımın üzerinde çok rahat bir şekilde durabiliyorum. Kısa bir süre önce birlikte yaşadığım bir ev arkadaşım vardı. Kendisini lan isminde bir kadındı.

Fakat artık onunla devam edemeyeceğimi anladım. Çünkü çok büyük problemler yaşamaya başladık. Ben de kendi evladınla birlikte tek başıma yaşamaya devam ediyorum. Fakat bu şekilde devam edeceğini sanmıyorum. Bu nedenle Kendime uygun gördüğün bir erkek arkadaş bularak onunla birlikte yaşamaya karar verdim. Maddi olarak yani ekonomik olarak kimseden hiçbir beklentim yok. Fakat takdir edersiniz ki yalnızlık denen şey bir noktadan sonra insanı bunalıma sokuyor.

Çünkü insanın derdini ve sıkıntılarını anlatabileceği ve sevgisine ve şefkatine ihtiyaç duyabileceği bir başkasına ihtiyacı oluyor. Başını omzuna yaşlandığımda güç alabileceğim bir erkek arkadaş istiyorum. işte bu sebepten dolayı burada bir ilan verme gereği duydum. Umarım söyleyebilecekleri mi anlamışsınızdır.

Fotoğrafımdan beni görebiliyorsunuz zaten. Bu yüzden fiziksel özelliklerine falan çok fazla girmek istemiyorum şu anda fotoğrafta ne görüyorsanız tam olarak oyum kendimi abartarak anlatmak da sevmem. Kibirli insanlardan nefret ederim. Bana göndereceğiniz mesajları dikkate okuyacağım da hiç şüpheniz olmasın arkadaşlar.

Evlenmek isteyen dul bayanların cep telefon numaraları

Biliyorum arkadaşlar evlenmek isteyen dul kadınlarla hepiniz çok kolay bir şekilde iletişim kurmak ve bir an önce hayallerimize kavuşmak ve rüyanızda bile gördüğünüz umutlu evliliği gerçekleştirmek istiyorsunuz. Fakat bu işler sizin tahmin ettiğiniz kadar kolay değil Ne yazık ki.!

Sitemiz içerisinde birçok evlenmek isteyen dul kadın bulunuyor. Ancak ilanları kontrol ettiğinizde hiç birisinin cep telefon numarasını ya da WhatsApp sohbet numarasını siteye bırakmadığını göreceksiniz. Doğal olarak Kadınlar erkeklere güvenmiyorum. Hele de dul kadınlar bu konuda çok dikkatli davranıyoruz. Zaten kadın dul kalmış. Yani daha önce bir evlilik yaşamış bu evlilikten ya mutsuz olarak ya da kocası vefat ettiği için ayrılmak zorunda kalmış. Belki de dul kaldıktan sonra büyük sıkıntılar yaşamış. İnsanlara olan güvenimi muhtemelen büyük ölçüde kaybetmiş olabilirsin.

Bu sebepten dolayı cep telefon numarası ya da WhatsApp sohbet numarası gibi özel bir şeyi arkadaşlık sitesinde yayınlanması sizce de saçma değil mi.? evet arkadaşlar bu sebepten dolayı bu kadınların ya da evlenmek isteyen dul zengin bayanların cep telefonu ya da WhatsApp sohbet numaralarını alabilmeniz için sizlere bir kıyak yaptık. Sitemizin ücretsiz mesajlaşma ve bedava sohbet etme bölümünü kullanarak dul bayanlarla arkadaşlık yapabilirsiniz. Daha sonrasında Eğer bu kadın size güvenirse cep telefon numarasını zaten gelecektir. Hadi bakalım şansınızı deneyin.!

Burcu Gündoğan hakkında 923 makale
Merhaba Ben Burcu. SesliArzu.Com sitesinin Kurucusu ve Yöneticisiyim. Sitemiz ile ilgili görüş ve önerileriniz için bana mail adresimden ulaşabilirsiniz. [email protected]

2 yorum

  1. Merhabalar iyi günler dilerim ben izmirliyim elektirik işiyle uğraşıyorum yaşım 27 boyum 180 kilom 80 güler yüzlü sempatik birisiyim yanlız yasyorum bi evlilik geçirdim ihanetle bitirdim çok anlatmak istemiyorum ama bende çok üzüldüm mutlu olmak istiyorum kimseyi üzmek istemiyorum eşime evime sadık bir insanım sizin ile ilk olarak tanışmak istiyorum samimiytme inanırsanız wahsabim dan bana ulaşma sansnz var 0/5/5/4/1970741

  2. Canım eğer kabul edersen seni bir ömür sevicek hep yanında olucak ve seni çok mutlu edicek bir erkek var karşında senle her zaman hoş dakikalar yaşarız yalnız benim isim yok işsizim ama sevgiden yana cinsellikten yana seni çok mutlu ederim cevabını büyük bir merakla bekliyecegim

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*